Woppa

Hejsan bebiisar!

Idag har jag varit i pulkabacken med Josefine. Det var roligt, hade värsta kriget med några från femman. D:

Nu tittar jag på Mästerkockarna. Det är väl okey.
Imorgon bär det av till Spanskan. Det är på ett annat place. Det är konstigt. Liksom so what? Man kan väl lika gärna ha Spanskan i skolan? Visst, right om det är i ett annat klassrum men på ett helt annat ställe? Aja,

Bara då ni vet kommer jag säga woppa ganska ofta. Så ni är redo!

Besök min blogg som jag skriver 24/7 i ----> www.Hannahmarsvin.blogg.se

Kram

Hannnnnnnnaaah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu