Tack sötnosar! (Hannah skriver)

Hejsan!

Idag har vi haft 5 unika besökare! Bra allihopa!
Vi ska fortsätta att upptadera men mycket oftare! Okey, i alla fall jag Hannah! (www.hannahmarsvin.blogg.se)



Min dag:

# Upp ur sängen
# Skola
# Hem
# Läxor
# Dator
# Bloggen♥

Orkade liksom inte skriva så himla ordagrant. Förlåt.. xd ♥


Idag hade killarna i klassen herren på täppan på en kulle, jag och Alva F (Elvish, www.byalvan.blogg.se) gick upp på den kullen och kollade på. Helt plötsligt kommer Gustav och William i min klass och drar ner mig ner för backen TVÅ GÅNGER! Roligt, här kommer jag in i klassrummmet och är jätteblöt, som resten av killarna i min klass..


Här är jaaaaag! :D

Ha det bra sålänge bby's !

KRAM ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu