Pulkabacken

hejsan!
Typ nu ska jag till pulkabacken med Cornelias familj. det kommer bli kul! vi ska åka pulka osv.. men näääej? guud, ska vi åka pulka i pulkabacken? hahah... my bad humor.

Tänkte hoppa ur bloggen ett tag, men mina vänner fick mig att vara kvar. dom är underbara! ♥

Kanske skriver ett inlägg när jag kommer hem från gymnastiken, om jag hinner. måste göra SO läxa och blogga på mina andra bloggar...


Nu orkar jag inte med er längre hejdå!!!
haha, bara skojar. hejdå puckon ♥

/ Elvish



Kommer ett " alla har väll vart små " inlägg senare. pusss ♥ ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu